SHD Group Kft.
2092 Budakeszi, Fő út 55.
Telefon: +36 70 310 0642
E-mail: info@mirandum.hu

ÁSZF és adatkezelési tájékoztató

 ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK



Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.toknyomtatas.hu weboldal (a továbbiakban: Honlap) használatának feltételeit.


A Honlap egy a Viszonteladó részére biztosított központi admin felület, ahol a Viszonteladó lakossági ügyfelei, vagyis a Megrendelők online megrendelést adhatnak le a Termékekre.


Megrendelő Honlapon keresztül megadott személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, mely elérhető közvetlenül a főoldalról.


A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.


A szerződés nyelve magyar. 


A megkötött szerződés, vagyis a megrendelés teljesítése érdekben létrejött szerződés, írásban foglalt szerződésnek minősül, amely iktatásra kerül és utóbb hozzáférhető és megtekinthető. 


Közvetítő Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.


Megrendelő a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:


1.Definíció

 

Közvetítő Szolgáltató, mint a Honlap üzemeltetője illetve a termékek gyártója:


Cégnév:

Tokprint Kft.

Székhely, levelezési cím:

1116 Budapest, Szalóki utca 43

Telefon:

06309216604…

E-mail:

info@tokprint.hu

Adószám:

25483220-2-43

Cégjegyzékszám:

01-09-277758

Bejegyző bíróság:

Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Bankszámlaszám:

10700536-69513196-51100004

Számlavezető Bank:

Cib Bank

Tárhelyszolgáltató adatai:

Ginrin Interactive Kft.

4400 Nyíregyháza, Hunyadi u. 53.

Adószám: 23304178-2-15

info@ginrin.com

Megrendelő: minden természetes vagy jogi személy, aki a Honlapon, a Viszonteladótól kapott Honlap elérhetőségi adatok használatát követően megrendelést ad le a Honlapon keresztül elérhető Termékekre.


Viszonteladó: minden jogi személy illetve jogi személyiség nélküli gazdasági szervezet, aki regisztrál a Közvetítő Szolgáltató rendszerébe annak érdekében, hogy a Megrendelő közvetlenül a Viszonteladó megrendelési felületén leadhassa megrendelési igényét, mely megrendelési igényt a Közvetítő Szolgáltató fogad be.



Viszonteladó cégneve:

SHD Group Kft.

Székhely, levelezési cím:

2092 Budakeszi Fő u. 55.

Telefon:

+ 36 70 310 0642

E-mail:

info@mirandum

Adószám:

14154573-2-13

Cégjegyzékszám:

13-09-116974

Bankszámlaszám:


10402001-50526580-84711004 



Termék: honlapon keresztül megrendelhető mobiltelefonokhoz illetve ipad-akhez megrendelhető egyedi képpel ellátott tokok vagy a felületen biztosított katalógusból kiválasztott tokok.



Általános rendelkezések


A Honlap célja, hogy a Tokprint Kft., mint közvetítő szolgáltató, a Honlapon keresztül felületet biztosítson ahhoz, hogy a Megrendelő megrendelést adhasson le a Termékekre. Minden számlaképes jogi személy vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság részére, aki regisztrált a rendszerbe, rendelkezésére bocsásson egy olyan megrendelési felületet, amit a Megrendelő közvetlenül elér.


A Megrendelő minden esetben a Viszonteladónál tájékozódhat a Termékekről, a megrendelés feltételeiről, a megrendelési felület elérhetőségéről.


A Honlapon keresztül megkötött online adásvételi szerződés nem a Közvetítő Szolgáltatóval, hanem minden esetben a Közvetítő Szolgáltatóval szerződő Viszonteladóval jön létre, aki a Honlap felső sávjában, illetve az ÁSZF-ben is feltüntetésre kerül.


Megrendelő elfogadja – tekintettel arra, hogy az adásvételi szerződés a Viszonteladóval jön létre -, hogy a megvásárolt termékekkel kapcsolatos szavatossági és jótállási igényt közvetlenül a Viszonteladóval szemben tudja érvényesíteni, a Közvetítő Szolgáltató, semmilyen szavatossági és jótállási időt, kötelezettséget nem vállal és nem biztosít, továbbá Megrendelő, az elállási jogának gyakorlását is közvetlenül Viszonteladóval szemben gyakorolhatja. A termék visszaküldésére vonatkozó vagy egyéb panaszával, a hatályos magyar jogszabályokból eredő jogainak érvényesítése céljából közvetlenül az Viszonteladóhoz fordulhat. Ha a Megrendelő gyakorolja az őt a hatályos magyar jogszabályok alapján megillető jogait (jótállás, szavatosság, elállási jog stb.), Viszonteladó akkor is köteles a Megrendelő igényének teljesítésére, ha a Honlap bármilyen oknál fogva megszűnik.


Közvetítő Szolgáltató lehetőséget biztosít arra, hogy ha a Megrendelő bármilyen oknál fogva panaszát nem képes eljuttatni Viszonteladóhoz (a termékkel vagy az Viszonteladó tevékenységével kapcsolatos panasz), közvetlenül hozzá intézze azt, aki haladéktalanul gondoskodik annak Viszonteladóhoz való eljuttatásáról. Viszonteladó ilyen esetben is köteles 30 napon belül kivizsgálni, kezelni és orvosolni a Megrendelő panaszát.


A honlapon történő vásárlás


A Honlapon a megrendelés leadás nincs regisztrációhoz kötve, illetve nem is áll rendelkezésre regisztrációs lehetőség a Honlapon.


A Megrendelő a megrendelést egyszerűen, a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatoknak a megadásával le tudja adni.


Megrendelés


Megrendelő lap kitöltése kötelező az érvényes megrendelés elküldéséhez.


A Honlapon keresni, böngészni lehetőség nincs, a felület kizárólag a megrendelés leadására szolgál.


A Megrendelőnek először is ki kell választania a lenyíló ablakban, hogy milyen készülékhez kíván tokot rendelni. Ha ez megtörtént, akkor választhat, hogy egyedi képpel ellátott tokot kér és a kívánt képet feltölti a tervezőbe vagy választ a felületen elérhető katalógusban megtalálható képek között.


Ha a Termék összeállítása megtörtént, akkor a Megrendelőnek a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatokat meg kell adnia (számlázási adatok, szállítási adatok, ha nem egyezik a számlázási adatokkal) illetve, ha személyesen kívánja átvenni a terméket, akkor választania kell a megrendelőlapon feltüntetett és rendelkezésre álló átvevő pontok közül.


A Honlapon nincs kosár felület, ami azt jelenti, hogy a Megrendelő egyszerre csak egy típusú terméket tud megrendelni, tetszőleges darabszámban. További Termék megrendelésére, új megrendelési lap elküldésére van szükség. Ha a Megrendelő több féle Terméket kíván rendelni, akkor az első termék megrendelése után a „Rendelek még” gombra kattintva a megrendelési felületet nem hagyja el, az adatait nem kell egy újabb megrendeléshez megadnia, csak az új Terméket kell összeállítania.


Fontos, hogy a megrendelőlap elküldéséhez, a Megrendelőnek ezen a felületen található jelölőnégyzet kipipálásával el kell fogadnia jelen ÁSZF-et, az adatkezelési tájékoztatót.


A rendelés feladása a „Rendelés leadás” gombra kattintással történik, ami a Megrendelő számára fizetési kötelezettséget keletkeztet.


Az eladott termékek kiszállítása, átadása és a pénzügyi teljesítés a Közvetítő Szolgáltatótól függetlenül, a Viszonteladó és a Megrendelő között zajlik.


Termékek ára


A Megrendelési felületen összeállított Termék vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon (bruttóban) van feltüntetve.


A termékek mellett feltüntetett vételár nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.


A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.


A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz, beleértve a házhoz szállítás díját is, amennyiben házhoz szállítással rendelte meg a terméket.


A feltüntetett képek helyenként illusztrációk, ezért minimálisan, de eltérhetnek a valóságtól.


Adatbeviteli hibák javítása


Megrendelőnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés elküldéséig a Megrendelési felületen bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására.(pl. Új Termék összeállításával az előzőleg összeállított termék törlődik. Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rendelési adatok elírása stb. (pl. szállítási cím).


Ajánlati kötöttség, visszaigazolás


A Megrendelő által elküldött megrendelés (ajánlat) megérkezését a megrendelés beérkezését követően Közvetítő Szolgáltató a Viszonteladó megbízásából visszaigazolja késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján a Megrendelő részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a rendelés azonosítóját,  a megrendelt Termékek mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget illetve a Viszonteladó adatait.


E visszaigazoló e-mail a Viszonteladó részéről a Megrendelő által tett ajánlat (megrendelés) elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre a Viszonteladó és Megrendelő között.


Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.


Ha Megrendelő rendelését már elküldte és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 12 órán vagy rövidebb időn belül, belül jeleznie kell a Viszonteladó felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében, mivel a Termék gyártása, akár azonnal elkezdődhet.


A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. 


Fizetésés szállítás


A Megrendelő a Terméket utánvéttel tudja kifizetni a futárnak vagy a választott átvételi helyszínen az eladónak.


A szállítási módokat a Megrendelő a megrendelés előtt, a megrendelő felületen minden esetben meg tudja tekinteni anélkül, hogy fizetési kötelezettsége keletkezne, vagy vásárlási kötelezettséggel járna.


Ha személyes átvétellel rendelte meg a Terméket, úgy az átvétel legkorábbi időpontjáról a Viszonteladó emailben vagy telefonon tájékoztatja a Megrendelőt. Ez általában a megrendelés elküldését követő legkésőbb 5 munkanap.


Kiszállítás esetén a megrendelés kiszállításának általános határideje 8 munkanap.


Kiszállítás költsége minden esetben a megrendelőlapon megtekinthető anélkül, hogy a Megrendelőnek megrendelést kellene leadni. A kiszállítás költségét a fizetendő végösszeg tartalmazza. 


Viszonteladó – Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.


A Viszonteladó késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha Viszonteladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha


Viszonteladó a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.


Megrendelőt az Eladóval szemben megillető Elállási jog


Elállási jog gyakorlásának menete


Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).


Fogyasztó a szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet értelmében jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén


a) terméknek,

b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.


Fogyasztót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.


Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) Viszonteladó részére a Honlapon feltüntetett elérhetőségi adatok valamelyikére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a következő linken www.toknyomtatas.hu/mirandum keresztül elérhető elállási nyilatkozat - mintát is, de nem kötelező. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt (akár a 14. napon) elküldi elállási nyilatkozatát a Viszonteladó részére.


A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 4. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.


Mindkét esetben a Viszonteladó emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.


Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Viszonteladónak.


Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe Viszonteladó a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.


Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Viszonteladó címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a Viszonteladó részére visszaküldeni vagy visszavinni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja vagy visszaviszi) a terméket.

           

A termék Viszonteladó címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivéve, ha a Viszonteladó vállalta e költségek viselését. Viszonteladó azonban nem vállalja sem a visszaszállítás megszervezését, lebonyolítását, továbbá nem vállalja át a Fogyasztótól a termék visszajuttatás költségét sem. Viszonteladónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.


Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, Viszonteladó haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Viszonteladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.  Viszonteladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Viszonteladó a korábbi időpontot veszi figyelembe.


A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Viszonteladó, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.


Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Viszonteladó tehát követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését.


Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak (pl. egyedi képpel ellátott tok).


Megrendelőt a Termékkel kapcsolatban viszontEladóval szemben megillető szavatossági és jótállási jog


Szavatosság


Kellékszavatosság


Megrendelő a Viszonteladó hibás teljesítése esetén a Viszonteladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.


Fogyasztói szerződés esetén Megrendelő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Megrendelő érvényesíteni már nem tudja.


Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.


Megrendelő – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Viszonteladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Megrendelő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Viszonteladó költségére Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.


Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Viszonteladó adott okot.


Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Viszonteladóval.


Megrendelő közvetlenül a Viszonteladóval és nem a Közvetítő Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.


A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Megrendelő igazolja, hogy a terméket a Viszonteladótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Viszonteladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Megrendelő részére történő átadást követően keletkezett. 


Amennyiben a Viszonteladó bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Megrendelőnek felróható okból keletkezett, nem köteles Megrendelő által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.


Ha Megrendelő a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.


Termékszavatosság


A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő – választása szerint – a 6.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.


Megrendelőt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Megrendelő a gyártóval szemben érvényesítheti.


Termékszavatossági igényként Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Megrendelőnek kell bizonyítania.


Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.


Termékszavatossági igényét Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.


Megrendelő termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagyis a Közvetítő Szolgáltatóval mint a termék gyártójával szemben gyakorolhatja.


A gyártó, kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:


a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.


A gyártónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.


Jótállás


Hibás teljesítés esetén a Viszonteladó jótállásra köteles az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően.


Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. Jótállás köteles termék a Korm.rendeletben felsorolt termékek tartozékai és alkotórészei 10 000 Ft eladási ár felett vagyis minden telefontok, 10.000 Ft. eladási ár felett..


A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.


A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Megrendelőnek történő átadásának a napja.


A Viszonteladó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.


A jótállási jogokat kizárólag a fogyasztónak minősülő Megrendelő érvényesíthet, a Viszonteladóval szemben.


Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Megrendelő részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát


szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Viszonteladó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)

rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,

helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,

elemi kár, természeti csapás okozta.


Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Megrendelő:


elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az, a Viszonteladónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Megrendelőnek okozott érdeksérelmet.


ha a Viszonteladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Megrendelő érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Megrendelőnek a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Megrendelő – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Viszonteladó költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.


Ha a Megrendelő a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Viszonteladó nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.


A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Megrendelő által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Megrendelő érdekeit kímélve kell elvégezni. A Viszonteladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.


A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.


Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Megrendelő a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.


A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Viszonteladót terhelik.


Megrendelőt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Megrendelőt a jótállásból fakadó jogok a 5.1.1és a 5.1.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.


A jótállás tehát nem érinti a Megrendelő jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.


Megrendelő jótállási, szavatossági igényét a Viszonteladónál megjelölt elérhetőségeken keresztül terjesztheti elő, tekintettel arra, hogy a Megrendelő a terméket közvetlenül az Viszonteladótól vásárolja meg, nem pedig a Közvetítő Szolgáltatótól. Közvetítő Szolgáltató kizárólag felületet biztosít a Viszonteladók részére ahhoz, lakossági ügyfeleik rendelhessenek online.  


Ha a Viszonteladó és a Megrendelő között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, a Megrendelő békéltető testületi eljárást kezdeményezhet, a 6.2. pontban feltüntettettek alapján.


Jogérvényesítési lehetőségek


Panaszügyintézés helye, ideje, módja


Megrendelő a Közvetítő Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az 1. pontban megjelölt elérhetőségeken keresztül teheti meg.


A Megrendelő a termékkel kapcsolatos panaszával közvetlenül a Viszonteladóhoz fordulhat, aki a jelen pontban meghatározott szabályok alapján köteles a panaszt kivizsgálni.


Közvetítő Szolgáltató tekintettel arra, hogy ügyfélszolgálati irodát nem tart fent, kizárólag telefonon vagy elektronikus úton tudja fogadni a panaszt. A panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Közvetítő Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőrzi - vesz fel.


Közvetítő Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Megrendelőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.


Minden egyéb esetben a Közvetítő Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.


A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Közvetítő Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.


Közvetítő Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.


A panasz elutasítása esetén Közvetítő Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Megrendelőt.


A 6.1. pontban feltüntetett panaszkezelési szabályok a Viszonteladóra nézve is kötelező érvényű.


Egyéb jogérvényesítési lehetőségek


Amennyiben Közvetítő Szolgáltató és Megrendelő vagy a Viszonteladó és Megrendelő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Közvetítő Szolgáltatóval vagy Viszonteladóval való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Megrendelő, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat a Közvetítő Szolgáltató illetve a Viszonteladóval fennálló vita esetén a Viszonteladó székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is, továbbá ezen kívül a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Megrendelő számára:


- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,


- Bírósági eljárás kezdeményezése.


Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.


Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken [https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show] keresztül elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.


Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.


Magyarországon kizárólag a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.


Felelősség


Megrendelő a Honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Közvetítő Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.


Közvetítő Szolgáltató kizár minden felelősséget a Honlap használói, a Viszonteladó által tanúsított magatartásért. Megrendelő köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Megrendelő teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Közvetítő Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.


Viszonteladók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Közvetítő Szolgáltató nem vállal felelősséget.


Az Internet globális jellege miatt Megrendelő elfogadja, hogy a Honlap használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe köteles eljárni. Amennyiben a Honlap használatával összefüggő bármely tevékenység a Megrendelő államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Megrendelőt terheli a felelősség.


Amennyiben a Megrendelő a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Közvetítő Szolgáltatónak. Ha a Közvetítő Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.


Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása


Közvetítő Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Megrendelők Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Megrendelővel szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.


Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2017.02.13.

Jelen dokumentum letölthető változata a következő linkre kattintva érhető el […]

 

 

 

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

 

1.Adatkezelő

 

Neve:Tokprint Kft.

Cím:1116 Budapest, Szalóki utca 43. 

Adószám: 25483220-2-43

Adatkezelő képviselője: Fodor István, ügyvezető

Az Adatkezelő adatvédelemmel kapcsolatos elérhetősége:fodor.istvan@tokprint.hu

 

A jelen tájékoztató az adatkezelő egyoldalú kötelezettségvállalása az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) és a vonatkozó tagállami jogszabályok mentén.

 

Közös Adatkezelők megnevezése, elérhetősége

 

Neve:

Cím:

Adószám:

Adatkezelő képviselője:

Az Adatkezelő adatvédelemmel kapcsolatos elérhetősége:

 

A közös adatkezelés a közvetítő szolgáltató és viszonteladó jogviszony folyománya.

2.Adatkezelés célja

Szolgáltatás(ok) nyújtása a természetes személyek számára és ennek keretében:

  • A Felhasználó azonosítása, a többi ügyféltől, felhasználótól érdeklődőtől való megkülönböztetése
  • Kapcsolattartás, ügyfélelégedettség mérése
  • A szolgáltatáshoz kapcsolódó rendszerüzenet(ek) küldése
  • Rendezvényeken való részvétel és az ehhez kapcsolódó járulékos szolgáltatások

Adatkezelés jogalapja:Szerződés

Adatok megadása feltétele a szerződés létrejöttének. Az adatmegadás elmaradása esetén a Adatkezelő nem tudja teljesíteni a megrendelt szolgáltatást.

A kezelt adatok köre:

  • Név
  • Állandó lakcím
  • Szállítási cím
  • Email cím
  • Telefonszám
  • Egyedi azonosító

 

Szolgáltatás(ok) nyújtása a jogi személyek számára és ennek keretében:

  • A Felhasználó azonosítása, a többi ügyféltől, felhasználótól érdeklődőtől való megkülönböztetése
  • Kapcsolattartás, ügyfélelégedettség mérése
  • A szolgáltatáshoz kapcsolódó rendszerüzenet(ek) küldése
  • Rendezvényeken való részvétel és az ehhez kapcsolódó járulékos szolgáltatások

Adatkezelés jogalapja:Jogos érdek- Az adatkezelő jogos érdeke szerződés teljesítéséhez a kapcsolattartó adatait nyilvántartani.

A kezelt adatok köre:

  • Név
  • Email cím
  • Telefonszám
  • Egyedi azonosító

 

 

Számla kiállítása, valamint szolgáltatás teljesítéséhez a kapcsolódó kötelező dokumentáció kiállítása.

Adatkezelés jogalapja:Törvényi megfelelés (Pénzügyi számviteli törvény megfelelés)

Adatok megadása feltétele a szerződés létrejöttének. Az adatmegadás elmaradása esetén a Adatkezelő nem tudja teljesíteni a megrendelt szolgáltatást.

A kezelt adatok köre:

  • Név
  • Állandó lakcím
  • Email cím (Számla távoli nyomtatása vagy e-számla engedélyezése esetén)
  • Egyedi azonosító

 

Szolgáltatás(ok) hirdetése, információ nyújtása regisztrált felhasználók számára

  • új vagy megújított szolgáltatásokról, reklám tartalmú közvetlen üzletszerzési illetve marketing célú megkeresés
  • ügyfélelégedettségi mérés
  • meghívás marketing rendezvényre

Adatkezelés jogalapja:Az Érintett hozzájárulása

Az érintett írásban, emailben, web alapú levelezőlista link elfogadásával vagy az Adatkezelő jelentkezési weboldalán elhelyezett jelölőnégyzet bejelölésével jelen tájékoztató alapján hozzájárul a személyes adatainak kezeléséhez.

A kezelt adatok köre:

  • Név
  • Értesítési cím
  • Email cím
  • Telefonszám
  • Felhasználó által megadott kiegészítő információk

 

Szolgáltatás(ok) hirdetése, információ nyújtása a Felhasználók számára

  • új vagy megújított szolgáltatásokról, reklám tartalmú közvetlen üzletszerzési illetve marketing célú megkeresés
  • ügyfélelégedettségi mérés
  • meghívás marketing rendezvényre

Adatkezelés jogalapja:Jogos érdek – Az adatkezelő jogos érdeke a közvetlen üzletszerzés

Az érinett valamely szolgáltatás igénybevételével megadta az adatkezelő számára az alábbi adatokat. Az adatkezelő jelen tájékozgatóban tájékoztatja az érinettet, hogy 2.1 és 2.2 rögzített tevekénységek mentén kezelt adatokat adatkezelési célját jogos érdekre hivatkozva átminősíti és közvetlen üzletszerzés céljára használja. 

Adatok forrása:Az Adatkezelő más adatkezelési célból jogosan kezelte az Érintettek adatait. 

A kezelt adatok köre:

  • Név
  • Számlázási cím
  • Szállítási cím
  • Email cím
  • Telefonszám
  • Egyedi azonosító

 

Megrendelések kiszállítása

  • Futárszolgálat igénybevételével történő kiszállítás
  • Futárszolgálati pontra vagy átvételi pontra történő kiszállítás

Adatkezelés jogalapja:Jogos érdek – Az adatkezelő jogos érdeke szerződés teljesítéséhez a kapcsolattartói és az átvevő adatait nyilvántartani

Adatok forrása:A megrendelést leadó jogi személy közlése alapján

A kezelt adatok köre:

  • Név
  • Telefonszám
  • Egyedi azonosító

 

GDPR rendelettel összefüggő adatkezelés

Adatok kezelése, adatátadási nyilvántartás, adatvédelmi incidensek, Érintetti igények kérdések

Adatkezelés jogalapja:Törvényi kötelezettség

  • Név
  • Adatvédelmi azonosító
  • Érintetti kérelem, dátuma, típusa, tartalma
  • Érintetti kérelem eredménye
  • Incidens dátuma, dokumentációja, eredménye

 

3.Érintettek köre

A www.toknyomtatas.hu/mirandum weboldalon az adataikat megadó felhasználók.

 

4.Gyermekek

A termékeink és szolgáltatásaink nem 16 év alatti személyeknek szólak, és kérjük, hogy 16 év alatti személyek ne adjanak meg Személyes adatokat az Adatkezelő számára. Amennyiben a tudomásunkra jut, hogy 16 év alatti gyermektől személyes adatokat gyűjtöttünk be, a lehető leghamarabb megtesszük az adatok törléséhez szükséges lépéseket.

 

5.Az adatkezelés időtartama

  • Törvényi megfelelés esetén a számviteli törvényben meghatározott tárolási idő
  • Szerződés esetén: a szerződésben megfogalmazott határidőig vagy legkésőbb a szerződés lejáratát követő 8+1 év elteltével
  • Hozzájárulás esetén: az Érintett hozzájárulásának visszavonásáig
  • Jogos érdek esetén: az Érintett tiltakozásáig

6.Adatfeldolgozó igénybevételéről szóló tájékoztatás

Az adatkezelő az adatkezelés során a szerződés teljesítéséhez vele szerződött adatfeldolgozó(k) számára továbbítja az adatokat.

 

7.Az adatok megismerésére jogosultak köre

A megismert adatokat az adatkezelő a 6.pontban megjelölt adatfeldolgozó(k) kivételével harmadik félnek nem adja át. A rögzített adatokat csak az adatkezelő alkalmazottai és az adatfeldolgozó(k) kijelölt kollégái ismerhetik meg.

8.Az érintettek jogai

Az Érintett az 1. Pontban megjelölt elérhetőségeken kérelmezheti az Adatkezelőnél,

  • kérheti, hogy adjon tájékoztatást a személyes adatai kezeléséről,
  • kérheti adatainak helyesbítését,
  • kérheti személyes adatainak törlését vagy az adatkezelés korlátozását,
  • tiltakozhat az adatkezelés ellen
  • kérheti adatainak átadását másik adatkezelőnek, amennyiben az adatkezelés szerződésen vagy hozzájáruláson alapul és a Szervezet automatizált eljárás keretében kezeli.
  • rendelkezhet a korábban az adatkezeléshez adott hozzájárulásának visszavonásáról

 

Érintett fenti jogaival bármikor élhet.

Az Érintett továbbá az 1. Pontban megjelölt kapcsolattartási címek egyikén juttathatja el az Adatkezelő számára.

  • kérheti adatainak átadását másik adatkezelőnek, amennyiben az adatkezelés szerződésen vagy hozzájáruláson alapul és a Szervezet automatizált eljárás keretében kezeli.
  • rendelkezhet a korábban az adatkezeléshez adott hozzájárulásának visszavonásáról

 

 

Az Adatkezelő a kérelem benyújtását követően legkésőbb 1 hónapon belül kivizsgálja a bejelentést.  A vizsgálat eredményéről az Érintettet írásban tájékoztatja.

Amennyiben megállapítja a tiltakozás jogalapjának megalapozottságát, a lehető legrövidebb időn belül megszünteti az adatkezelést – beleértve az adattovábbítást és a további adatfelvételt is – és az adatokat zárolja. Értesíti mindazokat a tiltakozásról, akiknek korábban továbbította az Érintett adatait.

Amennyiben az Érintett a Szervezet. által meghozott döntéssel nem ért egyet – annak közlésétől számított 30 napon belül - bírósághoz fordulhat.

 

A tájékoztatás költsége

 

A Szervezet az intézkedéseket, illetve a szükséges tájékoztatásokat első alkalommal díjmentesen biztosítja.

Amennyiben az Érintett egy hónapon belül 2. alkalommal is kikéri ugyan azon adatokat, melyek ez idő alatt nem változtak az Adatkezelő adminisztratív költséget számít fel.

  • Az adminisztratív költség elszámolás alapja a mindenkori minimálbér órára vetített költsége, mint óradíj.
  • A tájékoztatáshoz felhasznált munkaórák száma az előbbi óradíjon elszámolva.
  • Továbbá a papír alapú tájékoztatási igény esetén a válasz nyomtatási költsége önköltségi áron és postázási költsége.

Tájékoztatás megtagadása

 

Ha az érintett kérelme egyértelműen megalapozatlan, nem jogosult a tájékozgatásra vagy az Szervezet, mint adatkezelő bizonyítani tuja, hogy az Érintett rendelkezik a kért információkkal az adatkezelő elutasítja a tájékoztatási kérelmet.

 

Ha az érintett kérelme különösen ismétlődő jellege miatt – túlzó, a Szervezet megtagadhatja a kérelem alapján történő intézkedést, ha

  • egy hónapon belül harmadik alkalommal él az Érintett ugyanazon tárgyú a 15-22. cikk szerinti jogai gyakorlására irányuló kérelemmel.

Tiltakozáshoz való jog

Az érintett jogosult arra, hogy bármikor tiltakozzon személyes adatainak a jogos érdek vagy közhatalmi jogosítvány jogalapon alapuló kezelése ellen. 

Ebben az esetben a Szervezet a személyes adatokat nem kezelheti tovább, kivéve, ha bizonyítja, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű, jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.

Amennyiben megállapítja a tiltakozás jogalapjának megalapozottságát, a lehető legrövidebb időn belül megszünteti az adatkezelést – beleértve az adattovábbítást és a további adatfelvételt is. Értesíti mindazokat a tiltakozásról, akiknek korábban továbbította az Érintett adatait.

A kérelem elintézése díjmentes, kivéve a megalapozatlan vagy túlzó kérelmeket, melyek elintézéséért az Adatkezelő az adminisztratív költségeinek megfelelő, ésszerű mértékű díjat számíthat fel. Amennyiben az Érintett az Adatkezelő által meghozott döntéssel nem ért egyet bírósághoz fordulhat.

 

9.Adatok nyilvánosságra hozatala, adattovábbítás

Nyilvánosságra hozatal kizárólag külön az érintett hozzájárulásával történik.                           

10.Adattovábbítás harmadik országba vagy nemzetközi szervezet részére

 

Az Adatkezelő az Érintett személyes adatait az Európai Gazdasági Térség államain kívüli harmadik országba vagy nemzetközi szervezethez NEM továbbítja.

11.Adatbiztonsági intézkedésekről szóló tájékoztatás

Az adatokat az Adatkezelő a MSZ ISO/IEC 27001:2014 szabvány információbiztonsági elvárásai alapján zárt rendszerben kezeli.

 

Adatkezelő gondoskodik az alapértelmezett és beépített adatvédelemről. Ennek érdekében az Adatkezelő megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket alkalmaz annak érdekében, hogy:

 

  • az adatokhoz való hozzáférést pontosan szabályozza;
  • csak olyan személyeknek engedélyezze a hozzáférést, akiknek az adat az azzal való feladat elvégzése érdekében szükséges, és ekkor is csak azon adatokhoz lehessen hozzáférni, mely minimálisan szükséges a feladat ellátásához;
  • az általa megbízott adatfeldolgozókat körültekintően válassza ki, és megfelelő adatfeldolgozói szerződéssel gondoskodjon az adatok biztonságáról;
  • gondoskodjon a kezelt adatok változatlanságáról (adatintegritás), hitelességéről és védelméről.

 

Az Adatkezelő ésszerű mértékű fizikai, műszaki és szervezeti biztonsági intézkedéseket alkalmaz az Érintetti adatok védelmére, különösen azoknak a véletlen, illetéktelen, törvénytelen megsemmisítése, elvesztése, megváltoztatása, továbbadása, felhasználása, elérése vagy feldolgozása ellen. Az Adatkezelő a személyes adatokhoz való ismert, és az érintettre nézve magas kockázattal járó illetéktelen hozzáférés vagy azok felhasználása esetén haladéktalanul értesíti az Érintettet.

 

Adatkezelő, amennyiben Érintetti adat továbbítása szükséges, gondoskodik a továbbított adatok megfelelő védelméről, például az adatállomány titkosításával. Az Adatkezelő a harmadik személyek által megvalósított Érintetti adatkezelésért teljeskörű felelősséggel tartozik.

 

Adatkezelő megfelelő és rendszeres biztonsági mentésekkel is gondoskodik arról, hogy az Érintett adatai a megsemmisüléssel vagy elvesztéssel szemben védve legyenek.

12.Analitikai Szolgáltatások

Az adatkezelő a Google Analyticsszolgáltatást használja az oldalstatisztikák és felhasználói demográfiai adatok, érdeklődés és webhelyeken tanúsított viselkedés nyomon követésére. A Szervezet továbbá használja a Google Search Console-t a webhely keresőoptimalizálására és felhasználói elégedettség mérésére.  A Google lehetőséget biztosít, hogy korlátozza az analitikai szolgáltatások felhasználását. Keresse fel a Google odalát az adatok Google Analyticsáltali felhasználásáról történő leiratkozáshoz.

https://tools.google.com/dlpage/gaoptout

 

 

13.Jogorvoslat

Bármely érintett a személyes adatainak kezelésével kapcsolatos vélt jogsérelem esetén az illetékes törvényszékhez, a fővárosban a Fővárosi Törvényszékhez is fordulhat vagy vizsgálatot kezdeményezhet a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál

 

Elnök: dr. Péterfalvi Attila,

Cím: 1024 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.,

Elehetőség: ugyfelszolgalat@naih.hu, +36-1-3911400, www.naih.hu,

 

Budapest, 2018. 05.20.

 

Elállási nyilatkozat

 

Kizárólag a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza az alább feltüntetett elérhetőségek valamelyikére.

 

 

Viszonteladó cégneve:

SHD Group Kft.

Székhely, levelezési cím:

2092 Budakeszi Fő u. 55.

Telefon:

+ 36 70 310 0642

E-mail:

info@mirandum

Adószám:

14154573-2-13

Cégjegyzékszám:

13-09-116974

Bankszámlaszám:


10402001-50526580-84711004 

 

 

 

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

 

Megrendelés száma:………………………………………………………….

Termék megnevezése:……………………………………………………….

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

 

A fogyasztó neve:………………………..

A fogyasztó címe:………………………..

 

 

Kelt: ………………………..

 

………………………………

Fogyasztó aláírása

(kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):

 

 

Letölthető dokumntumok