Fábián Zsolt Ádám E.V.
1132 Budapest, Kresz Géza u. 34.
Telefon: 06-20-396-4439
E-mail: kapcsolat@ajandekferfiaknak.hu

ÁSZF és adatkezelési tájékoztató

Általános Szerződési Feltételek

Érvényes 2015. szeptember 11-től.

Rövid tájékoztató

Ügyfélszolgálat
06-20-396-4439 (munkanapokon 10-18)

kapcsolat@ajandekferfiaknak.hu

Fizetési lehetőségek

- Készpénz (utánvét)
- Bankkártyás fizetés a webáruházban
- Online fizetés a webáruházban (PayPal)

Kiszállítás és átvétel módjai:

A szállítás 20 000 Ft felett ingyenes.


Letöltés

- házhozszállítás futárszolgálattal - 1390 Ft (1-3 munkanap*)
- szállítás Pick Pack Pontra (személyes átvétel) - 990.-Ft (2-3 munkanap*)
- szállítás Posta Pontra (személyes átvétel) - 890.-Ft (1-3 munkanap*)
- szállítás budapesti átvételi pontra  (2500 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes, felette 250.-Ft) (1-3 munkanap*)
1064 Budapest, Podmaniczky u. 43. - Webshop Logisztika

* a megjelölt szállítási idők nem vonatkoznak gyártást igénylő termékekre (például gravírozott szobrok, egyedi utcanévtábla, egyes élményajándékok). Előkészítést, gyártást igénylő termékek megrendelése esetén a fenti szállítási idő 1-2 munkanappal meghosszabodik.

Felmerülő kérdése esetén készséggel állunk rendelkezésére elérhetőségeink bármelyikén.

ÁSZF

Amennyiben igénybe veszi az oldal szolgáltatásait és cégünk internetes oldalán rendelést küld el, ezzel egyidejűleg kijelenti, hogy ismeri, magára nézve kötelezőnek tekinti , és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, amely Ön és az Üzemeltető között mint egyezség létrejött. Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy előzetes egyezség és értesítés nélkül módosítsa az ÁSZF-et, és az oldalt használó felelőssége, hogy minden esetben ellenőrizze az adott, aktuálisan érvényes ÁSZF-et. A rendelés elküldésével a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre az Üzemeltető és a rendelést leadó magánszemély vagy cég között.

Cégadatok:

A cég rövidített elnevezése: Siam Center Plusz Kft.
Bejegyzés éve: 2009
Székhely: 2022 Tahi, Vadrózsa u. 10.
Levelezési cím: 2000 Szentendre, Kossuth Lajos u. 18.
Nyilvántartási szám: B-978/2012, Szentendre Város Önkormányzat, Polgármesteri Hivatal +36 26 503-315
Számlavezető bank: K&H Bank
Számlaszám: 10400085-50515755-48701010
Adószám: 14995442-2-13
Kapcsolattartó neve: Gálosi Gergő
A cég elektronikus elérhetősége: kapcsolat@ajandekferfiaknak.hu
Telefonszám: 06-20-396-4439
Cégjegyzékszáma: 13-09-13335
Nyilvántartásba vette a Pest Megyei Bíróság, mint Cégbíróság Bíróság
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-76287/2014.
Termékkínálat: ajándéktárgyak

Tárhelyszolgáltató:

Neve: ShopRenter.hu Kft.
Székhelye: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
Telephelye: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
Postázási címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu
Telefonszáma: 06-1/234-5011

Amennyiben bármilyen kérdése lenne, keressen bennünket a kapcsolatok alatt található
elérhetőségek valamelyikén munkaidőben 10 és 18 óra között.

A szerződés nyelve magyar, írásban kötöttnek minősül, iktatásra nem kerül, a későbbiekben nem visszakereshető. A szerződés magatartási kódexre nem utal.

Rendelési információk

A rendelés menetének ismertetése:
A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Tovább nézelődöm” gombot és tegye a kosárba a még megvásárolni kívánt terméket, termékeket. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Amennyiben mindent rendben talál, kattintson a „Pénztár” gombra.
Ha még nem vásárolt áruházunkban, úgy regisztrálhat is oldalunkon így a következő vásárlásnál nem kell megadnia a vásárlási adatokat. Áruházunkban lehetőség van regisztráció nélküli vásárlására is. Amennyiben már visszatérő vásárlónk, adatai megadásával továbbléphet.
Az adatok megadását követően a " Tovább" gombra kattintva van lehetőség a szállítási és fizetési mód kiválasztására.
A rendelése elküldése előtte még egyszer leellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék árát, szállítási költségét, illetve a szállítási és számlázási adatokat és ezen fázisban megjegyzést is küldhet a megrendelésével.

Adatbeviteli hibák javításának lehetőségei:

A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség” oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a „Módosítás” gombot. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg a „Törlés” gombot.

A megrendelés visszaigazolása:

Szolgáltató köteles a Vevő részére a megrendelést késedelem nélkül visszaigazolni. Amennyiben ez nem történik meg, úgy a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.

A megrendelés feldolgozása:

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 10-18 óráig történik. Természetesen a vásárlók ezen időintervallumon kívül is leadhatják a megrendelést, mely a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

A megrendelés teljesítése:

A megrendelt termékeket 1-3 munkanapon belül házhoz szállítjuk, vagy személyes átvételi pontra juttatjuk. Kivételt képeznek a gyártást igénylő termékek (egyedi utcanévtábla, gravírozott szobrok, egyes élményajándékok)

Termékek vételára:

A termékek vételára a mindenkori hatályos általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazzák. A termékek ára magyar forintban (Ft) vannak feltüntetve. A termékek vételára viszont nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

Fizetési lehetőségek:

- Készpénz (utánvét)
- Bankkártyás fizetés a webáruházban (OTP Simple)
- Online fizetés a webáruházban (PayPal)


OTP Simple fizetési tájékoztató:


MIT ÉRDEMES TUDNI A SIMPLE FIZETÉSI RENDSZERRŐL?

A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja. Az OTP Mobil Kft. az elektronikus és okoseszköz alapú kereskedelem területén rendelkezik kiterjedt szolgáltatásportfolióval. Termékei Simple márkanév alatt találhatók meg a piacon. Jelenleg két fő szolgáltatást nyújt:

Simple Online Fizetési Rendszer: A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

Simple Mobilalkalmazás: A Simple mobilalkalmazás egy olyan hazai fejlesztésű alkalmazás, amely a mobilvásárlást ötvözi számos, az életet egyszerűbbé tevő szolgáltatással. Így parkolójegyet, autópálya matricát, mozijegyet vásárolhat és számos további szolgáltatásból választhat egyetlen mobiltelefonos alkalmazáson belül. Letöltése ingyenes; Android, iOS és Windows Phone platformon működő okostelefonra és tabletre telepíthető.

További információért kérjük, látogasson el a www.simple.hu honlapra! Ügyfélszolgálat: 06 1 3666 611, ugyfelszolgalat@simple.hu A Simple két szolgáltatása egymástól függetlenül működik.

A továbbiakban a Simple Online Fizetési Rendszerrel, és az online vásárlással kapcsolatban talál információkat.

MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI? 
1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót. 
2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét. 
3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben. 
4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.

ELFOGADOTT KÁRTYATÍPUSOK

Master Card, Maestro, VISA, VISA Electron, AmericanExpress

Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

BIZTONSÁG

Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a Simple biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A Simple fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

MIRE FIGYELJEN FIZETÉSKOR?

Bankkártyával történő fizetésről

· A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.

· Ma már a Maestro bankkártyával is lehet fizetni az interneten. Részletekért érdeklődjön kibocsátó bankjánál.

· A kártyatársaságok a kártyabirtokosok érdekeit védik, ezért amennyiben kártyával vásárol és a kereskedő nem teljesít, úgy a kibocsátó bankjánál megadott reklamáció keretében érvényesítheti panaszát, melynek jogossága esetén Ön visszakapja a pénzt.

· A kártyabirtokosok azonosításátszolgálja a kártya aláírási paneljében található 3 jegyű ellenőrző kód – amit CVC2-nek vagy CVV2-nek isszoktak nevezni – (a 3 jegyű ellenőrző kód megtalálható a kártyaszám, illetve annak utolsó négy számjegye után). Ezt a kódot kérjük, ugyanolyan gondossággal kezelje, mint a PIN kódot! Biztonsági jó tanácsok

· Növeli a biztonságot, ha SMS-szolgáltatást igényel bankjától, melynek eredményeképpen a számlán történt változásokról azonnal értesítést kap.

· Kérjük, készpénzfelvételnél, illetve vásárlásnál használt négyjegyű PIN kódját soha ne adja meg internetes fizetés esetén, illetve ügyeljen arra, hogy a kártyaszámát és a kártya lejárati dátumát ne adja ki illetékteleneknek!

· A vásárlást, fizetést követően mindig jelentkezzen ki a web oldalról! Különösen fontos ez olyan számítógép esetén, amit más is használ. Az adatai védelme érdekében javasoljuk, hogy saját gépről vásároljon, kerülje a nyilvános internetes kávézókat, hotspotokat!

· Kéjük, e-mailben történő adategyeztetéskor fokozottan figyeljen, ugyanis NyugatEurópában és az Egyesült Államokban egyre gyakoribb, hogy illetéktelenek e-mailben próbálnak adatot kicsalni.

· Amennyiben adatai frissítését kérik Öntől – akár olyan kereskedők is, ahol korábban már vásárolt – legyen elővigyázatos, hiszen akár a kereskedő nevében is eljárhatnak illetéktelenek. Ilyen esetekben kérjük, vegye fel a kapcsolatot a kereskedővel az addig megszokott módon, hogy ellenőrizze a feladót.

· További gyanúra adhat az is okot, ha túl kedvező ajánlattal, nyereményjátékkal vagy soha meg nem rendelt termék lemondásával kapcsolatban kap levelet.

· A kártyatársaságok sem e-mailben, sem telefonon nem keresik meg közvetlenül a kártyabirtokosokat! Amennyiben kártyatársaságok nevében olyan e-mailt vagy telefonhívást kap, melyben arról tájékoztatják, hogy bankkártyájának adatait illetéktelenek szerezték meg kérjük, ne adja meg az adatait, illetve haladéktalanul értesítse kártyakibocsátóját. Vásárlás az interneten

· A webes vásárlás egyik előnye, hogy könnyedén összehasonlíthatja a hasonló termékek árait, így egyszerűen és gyorsan választhatja ki az Önnek legkedvezőbb ajánlatot.

· Megrendelés előtt – különösen az első megrendelés alkalmával – kérjük, ellenőrizze a webáruházzal kapcsolatos információkat (mióta működik, mennyire tartják megbízhatónak a céget, a jogszabályok alapján előírt kötelező előírt általános elérhetőségek szerepelnek-e a honlapon, pl. cím, telefonszám). · Az internetes cégek annak érdekében, hogy védjék vásárlóikat számos biztonsági funkciót építenek be webáruházaikba. A honlapon szereplő nagy kártyacégek biztonsági logói (pl. MasterCard SecureCode) vagy egyéb titkosítások pl. SSL-kódok mindegyike arra utal, hogy az internetes kereskedő megtette a szükséges lépéseket a biztonságos netes vásárlás érdekében.

· A kommunikáció titkosítását mutatja az URL címben a „https” és az oldal jobb alsó sarkában szereplő lakat ikon is vagy a bal alsó sarokban található kulcs ikon, melyekre kattintva megjelennek a biztonsági tanúsítványok.

· Minden vásárlás alkalmával mentse el vagy nyomtassa ki megrendelését, annak fizetési visszaigazolását, a fizetéskor megadott adatokat, a megrendelt áru termékismertetőjét.

 
· A webáruház szerződési feltételeit ajánlott elolvasni megrendeléskor, hiszen amennyiben minőségi problémák merülnének fel a megrendelt termék vagy szolgáltatás esetén hasznos, ha tudja, mennyi időn belül nyújthat be reklamációt, milyen feltételek mellett vonhatja vissza megrendelését, illetve mikor és hogyan kaphatja vissza a pénzét.

Kiszállítás és átvétel módjai: 

A szállítás 20 000 Ft felett ingyenes.

- házhozszállítás futárszolgálattal - 1390 Ft
- szállítás Pick Pack Pontra (személyes átvétel) - 990.-Ft
- szállítás Posta Pontra (személyes átvétel) -  890.-Ft
- szállítás budapesti átvételi pontra  (2500 Ft feletti rendelés esetén ingyenes, alatta 250 Ft)
- személyes átvétel Szentendrén (ingyenes)

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Elállási jog:

A Vásárló a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni, ideértve a kiszállítás költségét is.

A webáruház a törvény által megadott és a legtöbb webáruház által gyakorolt 14 napon felül további 16, összesen 30 nap pénzvisszaküldési garanciát biztosít. Az általunk biztosított (+ 16 nap), kiterjesztett visszavásárlási garancia időtartamában az alábbi feltételek érvényesek visszaküldés esetén (kiegészítve a 14 napos elállási joggal kapcsolatos törvénybe foglalt feltételeket):
- a termék láthatóan csak kipróbálásra került
- eredeti, sértetlen csomagolásban (csak kibontva volt), dobozában kerül visszaküldésre

Elállási jog gyakorlásának a menete:

Amennyiben a Vásárló élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségre elküldeni postai úton: Siam Center Plusz Kft. – 2000 Szentendre, Kossuth Lajos u. 18.

Ebből a célból a Vásárló felhasználhatja az elállási nyilatkozat mintát is, innen tölthető le. Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 30. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 30 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát veszi figyelembe.

A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket Siam Center Plusz Kft. címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató azonban nem köteles a Vásárló részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Szolgáltató jogosult a Vásárló által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. A Szolgáltató visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

A Vásárlót megillető elállási és felmondási jog alól kivételek:
- a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
- olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
- olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
- olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
- hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
- nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
- lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozása fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

[3. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez]

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Siam Center Plusz Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény
teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan
többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy
igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön
is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön
viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba
felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Siam Center Plusz Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi
követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két
éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával
szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén
Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha
bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt
felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

A fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

Minden a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó termékre 1 év garanciát vállalunk. A jótállás a Vásárló szavatossági jogait nem érinti.

A jótállás kezdő időpontja a termék Fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.  Eladó a termékhez mellékelt jótállási jegyet akkor érvényesíti, amikor a Fogyasztó a terméket átveszi.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
- rendeltetésellenes használat
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás
- elemi kár, természeti csapás okozta

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Fogyasztó:

- elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az Eladónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
- ha az Eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát az Eladó költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. Az Eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Eladót terhelik. Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Szavatosság, jótállás érvényesítése

A Vásárló a megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét személyesen az Eladó címén, e-mailen vagy telefonon jelezheti:

Név: Siam Center Plusz Kft.
Cím: 2000 Szentendre, Kossuth Lajos u. 18
Email: kapcsolat@ajandekferfiaknak.hu
Telefon: 06-20-396-4439

Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik a hibával, és a bevizsgálás alatt más hiba sem válik felismerhetővé, úgy az Eladót szavatossági kötelezettség nem terheli, a terméket nem cseréli, és vételárát nem térít vissza. A Vásárló jogosult ugyanakkor ilyen esetben is a terméket személyesen átvenni, vagy kérni annak saját költségén történő újbóli kiszállítását.

Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése:

• Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken
tudja bejelenteni:

Levelezési cím: Siam Center Plusz Kft.
Telefonszám: 06-20-396-4439
Email cím: kapcsolat@ajandekferfiaknak.hu

• Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

• Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677

Vagy az illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetősége mely az alábbi linken érhető el
http://www.nfh.hu/magyar/informaciok/elerheto/teruleti

• A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület
Neve: Pest Megyei Békéltető Testület
Székhelye: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Postai címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html

Adattovábbítási nyilatkozat és tájékoztatás

Adatkezelő adatok

Cégnév: Siam Center Plusz Kft.
Székhely: 2022 Tahi, Vadrózsa u. 10.
Postázási cím: 2000 Szentendre, Kossuth Lajos u. 18.
Telefonszám: 06-20-396-4439
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-76287/2014.

Személyes adatok kezelése

A webáruház tiszteletben tartja és megóvja az Ön személyes adatait.  Az Ön által megadott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, azokat kizárólag csak a webáruház rendelési céljaira használjuk fel.  A megadott e-mail címet az Ön hozzájárulása nélkül nem használjuk fel akciós hírlevelünkhöz. Amennyiben rendszeresen információkat szeretne kapni aktuális akciós ajánlatainkról és újdonságainkról, kérjük, iratkozzon fel hírlevelünkre.  A webáruház oldalai regisztráció, vagyis bármilyen személyes adat megadása nélkül is böngészhetők.  Csak a megrendelés során kérünk minden olyan adatot - név, cím, telefonszám - amely szükséges az Ön számlájának megfelelő kiállításához, valamint a megrendelt árucikk pontos kiszállításához.

A Siam Center Plusz Kft. a megrendelő adatait kizárólag azoknak az adatfeldolgozóknak adja át, amelyek nélkül a megrendelés teljesítése nem sikerülne. Ilyen szolgáltatók például könyvelő, informatikai rendszert szolgáltató vállalat, futárszolgálatok. Szolgáltató az ilyen külső szereplők adatkezelési gyakorlatáért nem felelős.

Adatfeldolgozók megnevezése:
Magyar Posta Zrt. (1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.) – futárszolgálati tevékenység
Lapker Zrt. (1097 BUDAPEST, TÁBLÁS UTCA 32.) – futárszolgálati tevékenység
Landax Bt. (3300 Eger, Árpád út 4. I/3.) – ügyviteli programrendszer
B&B Audit Consulting Kft. (1116 Budapest, Kardhegy u. 5.) – könyvelés
PayU Hungary Kft. (1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.) – bankkártyás fizetés

Bankkártyás (PayU) vásárlásom esetén elfogadom, hogy a Siam Center Plusz Kft (2022 Tahi, Vadrózsa u. 10.) által a webáruház felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek a PayU Hungary Kft. (1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a Tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

PayPal elsődleges prioritása felhasználóinak biztonsága. A PayPal-lel Ön akkor is biztonságban érezheti magát, ha olyan eladótól vásárol, akivel most találkozott először. Az ingyenes vásárlóvédelem kiterjed az eBay és más online áruházakban történő vásárlásokra, mindemellett Ön abban is biztos lehet, hogy soha nem adjuk ki az eladóknak pénzügyi adatait, mint például bankkártyaszámát vagy bankszámlaszámát. Amennyiben Ön a PayPal-lel fizet, Ön csak a PayPal fiókjához kapcsolt e-mail címét adja ki. A kereskedők vagy webáruházak a kifizetést a PayPal-en keresztül kapják meg, anélkül, hogy hozzáférnének az Ön pénzügyi adataihoz. Az Ön érzékeny adatait biztonságosan tároljuk szervereinken.

Cookie-k (sütik)

A honlapunkon tett látogatások során egy vagy több cookie-t – sütit, azaz egy-egy karaktersorozatot tartalmazó kis text formátumú adatfájlt – küldünk a látogató számítógépére, amelyek révén annak böngészője egyedileg beazonosítható lesz.

Ezen cookie-k a Google által biztosítottak, felhasználásuk a Google Adwords rendszerén keresztül történik. A cookie-k nem tartalmaznak személyes jellegű adatokat, nevet, címet, email címet. Ezekkel a cookie-kkal csak az adott aloldal meglátogatásának tényét és idejét tároljuk, semmilyen más információt nem.

A külső szolgáltatók, közöttük a Google, ezen cookie-k segítségével tárolják, ha a felhasználó korábban már látogatást tett a hirdető webhelyén, és ez alapján hirdetéseket jelenítenek meg a felhasználónak külső szolgáltatók – közöttük a Google – partnereinek internetes webhelyein.

A cookie-t a felhasználó törölni tudja a saját számítógépéről, illetve letilthatja böngészőjében a cookie-k alkalmazását. A cookie-k kezelésére általában a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében az Adatvédelem beállításai alatt, cookie vagy süti megnevezéssel van lehetőség. A felhasználó a Google kikapcsolására szolgáló oldalon tilthatja le a Google cookie-jait. 

Hírlevél

Az Üzemeltető hírlevelének feliratkozói számára hírlevelet küld ki. A feliratkozás az Üzemeltető honlapján lehetséges. Az Üzemeltető minden feliratkozás után a feliratkozó e-mail címére visszaigazoló levelet küld ki. A Siam Center Plusz Kft a feliratkozás/visszaigazolás dátumát és a hozzá tartozó IP címet a vonatkozó törvényi előírásoknak megfelelően eltárolja.

Hírlevél leiratkozás, átiratkozás
A feliratkozók számára kiküldött hírlevél egyedi leiratkozó linket tartalmaz. Ha a feliratkozó a továbbiakban nem kíván hírlevelet kapni, az egyedi linkre kattintva leiratkozhat a hírlevélről. Technikai probléma esetén közvetlenül e-mailben is kérheti címének eltávolítását.

E-mail címek kezelése, adatvédelmi vonatkozásai
Az Üzemeltető a feliratkozók e-mail címeit csak és kizárólag hírlevelének kiküldéséhez használja, azokat harmadik személynek semmilyen körülmények között át nem adja. Az Üzemeltető mindent megtesz annak érdekében, hogy a rendszerben tárolt címek biztonságban legyenek, és harmadik személy ne tudjon azokhoz hozzájutni, illetve azokkal visszaélni.

Látogatási statisztikák

A webáruház oldalaira látogató felhasználók számítógépének egyes adatai és IP címei statisztikai és rendszerfejlesztési célból naplózásra kerülnek. Ezeket az adatokat az Üzemeltető kizárólag belső használatú statisztikák készítésére használja fel. Az IP címeket az üzemeltető semmilyen más adathoz nem köti, mely alapján a Felhasználó személye beazonosítható lenne, és harmadik személynek semmilyen formában nem adja át vagy nem teszi elérhetővé.

Panaszügyintézés

Panaszügyintézés helye: Siam Center Plusz Kft. -  2000 Szentendre, Kossuth Lajos u. 18.
Panaszügyintézés módja: a panaszügyintézés többféleképpen is elindítható. Minden esetben törekszünk a gyors, vásárlóink számára kedvező megoldás megtalálására, így első körben, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, hogy a legkedvezőbb lehetőséget ajánlhassuk.
Postacímünk: Siam Center Plusz Kft. – 2000 Szentendre, Kossuth Lajos u. 18.
Átvételi pontunk címe: (egyes esetekben a panaszügyintézés ott is megvalósítható): 1067 Budapest, Podmaniczky u. 43.
Telefonszámunk: 06-20-396-4439
E-mail cím: kapcsolat@ajandekferfiaknak.hu
A panaszok fogadása a postai úton kívül, telefonszámon, valamint elektonikus levelezési módon is lehetséges.

Békéltető testület elérhetőség:

Békéltető testületek elérhetőségei
· Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500 Fax száma: (76) 501-538 Név: Mátyus Mariann E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;
· Baranya Megyei Békéltető Testület Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36. Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109. Telefonszáma: (72) 507-154 Fax száma: (72) 507-152 Név: Dr. Bodnár József E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;
· Békés Megyei Békéltető Testület Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5. Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775 Fax száma: (66) 324-976 Név: Dr. Bagdi László E-mail cím: bmkik@bmkik.hu; · Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870 Fax száma: (46) 501-099 Név: Dr. Tulipán Péter E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;
· Budapesti Békéltető Testület Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186 Név: Dr. Baranovszky György E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;
· Csongrád Megyei Békéltető Testület Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék Fax száma: (62) 426-149 Név: Dékány László, Jenei Zoltán E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;
· Fejér Megyei Békéltető Testület Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Telefonszáma: (22) 510-310 Fax száma: (22) 510-312 Név: Kirst László E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; · Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217 Fax száma: (96) 520-218 Név: Horváth László E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;
· Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Telefonszáma: (52) 500-749 Fax száma: (52) 500-720 Név: Dr. Hajnal Zsolt E-mail cím: info@hbkik.hu; · Heves Megyei Békéltető Testület Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15. Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440. Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék Fax száma: (36) 323-615 Név: Pintérné Dobó Tünde E-mail cím: tunde@hkik.hu;
· Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. Telefonszáma: (56) 510-610 Fax száma: (56) 370-005 Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;
· Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefonszáma: (34) 513-010 Fax száma: (34) 316-259 Név: Dr. Rozsnyói György E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;
· Nógrád Megyei Békéltető Testület Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a Telefonszám: (32) 520-860 Fax száma: (32) 520-862 Név: Dr. Pongó Erik E-mail cím: nkik@nkik.hu; · Pest Megyei Békéltető Testület Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240. Telefonszáma: (1)-269-0703 Fax száma: (1)-269-0703 Név: dr. Csanádi Károly E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu Honlap cím: www.panaszrendezes.hu · Somogy Megyei Békéltető Testület Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. Telefonszáma: (82) 501-000 Fax száma: (82) 501-046 Név: Dr. Novák Ferenc E-mail cím: skik@skik.hu; · Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180 Fax száma: (42) 311-750
Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;
· Tolna Megyei Békéltető Testület Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. Telefonszáma: (74) 411-661 Fax száma: (74) 411-456 Név: Mátyás Tibor E-mail cím: kamara@tmkik.hu; · Vas Megyei Békéltető Testület Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefonszáma: (94) 312-356 Fax száma: (94) 316-936 Név: Dr. Kövesdi Zoltán E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu · Veszprém Megyei Békéltető Testület Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3. Telefonszáma: (88) 429-008 Fax száma: (88) 412-150 Név: Dr. Óvári László E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu · Zala Megyei Békéltető Testület Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24. Telefonszáma: (92) 550-513 Fax száma: (92) 550-525
Név: dr. Koczka Csaba E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu



Az Általános Szerződési Feltételek letölthető ide kattintva.